Powered By Blogger

26 Ekim 2011 Çarşamba

PARABABASI ile;
- İnternet Zengini Olacaksınız
- Az Çalışıp, Çok
Kazanacaksınız
- Kendi İşinizi Kuracaksınız
- Evinizde, Bilgisayarınızın Başında
Çalışacaksınız
- İnternette Komisyoncu Olarak
Çalışacaksınız
- İnternetten Binlerce
Dolar Kazanacaksınız
Ülkemizde çok bilinmemesine rağmen, dünyada
milyonlarca insan evinde bilgisayarının başında günde sadece 1-2 saat çalışarak
aylık onbinlerce dolar kazanmaktadır. İngilizce “home-business” diye tabir edilen
internetten komisyonculuk mantığına dayanan online işler vasıtasıyla artık
birçok kişi evinin rahatlığında, patron veya müdür stresi yaşamadan kendi işini
yapmaktadır. Hem az çalışıp – hem de çok kazanan bu insanlar,
kendilerine ve ailelerine daha çok vakit ayırabilmektedirler.
Üniversiteden yeni mezun olduğum bir dönemde
“home-business” yani “ev-iş” olarak çalışan bir
insanla tanıştım. O güne kadar, birçok iş başvurusu yapmış, değişik işlerde
çalışmıştım. Ancak çalıştığım hiçbir iş beni maddi olarak tatmin etmiyordu.
Günde 10-11 saat çalışmak, hatta birçok defa mesaiiye kalmak ve karşılığında
sadece temel ihtiyaçlarımı karşılamaya yeten bir maaş..!

“Home-Business” olarak çalışan yabancı
bir insanla tanışmam bütün hayatımı değiştirdi. Kendisi günde sadece 1-2 saatini
bilgisayarının başında geçirerek aylık $30,000 kazanıyordu. Ben ise 11 saat
çalışmaya karşılık sadece $1,000. Üstelik nerdeyse tüm günümü bilgisayar başında
geçiriyordum.
Kendisinden bana yardımcı olmasını ve
bildiklerini öğretmesini istedim. Bana, internetten para kazanama
yollarını öğrenmem için çeşitli İngilizce kaynaklar önerdi.
Arkadaşımın bana önerdiği kaynakların hepsini okudum. Her yeni kaynağı okudukça
kendimi “home-business” yani “ev-iş” konusunda daha çok geliştiriyordum ve
internetten kazancım sürekli olarak artıyordu.
Aşağıda bu işe yeni başladığım dönemlerdeki kazancımı
görebilirsiniz…
Nihayet bu konuda artık bir profesyonel olmuştum
ve kendi internetten para kazanma yöntemlerimi geliştiriyordum. Geliştirdiğim
yöntemleri kısa vadede kazançlı yöntemler ve uzun vadede kazançlı yöntemler, az
kazandıran yöntemler ve çok kazandıran yöntemler olarak kategorilere
sokuyordum.
Tabii bu arada kazançlarım da sürekli olarak
artıyordu…
Peki sonra?
İnternetten para kazanmak
konusunda iyice profesyonel olduktan sonra kullandığım sistemleri daha kolay
hale getirmeye başladım. Böylece aynı anda birçok tekniği kullanıp kazançlarımı
katlıyordum. Ancak bu da bana yeterli gelmemişti. Daha çok kazanmak için
sistemleri otomatikleştirmem gerekiyordu. Yani ben hiçbirşey yapmadan
sürekli internetten para kazanıyor olmalıydım.

Sonunda bütün metodları en ince ayrıntılarına
kadar tektek analiz ettim. Analizimin sonunda yanlış yaptığım bazı yerlerin
olduğunu farkettim. Amerika Birleşik Devletleri’nde internetten en az
aylık $100.00 kazanan “home-business” işlerinin kurucu babalarıya temasa geçtim
ve onlardan da yardımlar aldım.
Artık internetten para kazanma tekniklerini hem
çok kolaylaştırmıştım, hem otomatikleştirmiştim, hem de kuruğum sistemlerden
elde ettiğim kazançlarımı katlamıştım.
Şimdi öğrendiklerimi benim gibi
internette çalışarak para kazanmak isteyenlere öğretme
zamanıydı…
İşte bu yüzden sizler için “ParaBabası” isimli bu ürünü
hazırladım.
Hazırladığım bu üründe, internetten nasıl para
kazanacağınızı çok kolay bir şekilde öğreneceksiniz.
“ParaBabası” nın en iyi tarafı, sıradan bir internet
kullanıcısını bile usta bir internet pazarlamacısına
dönüştürebilmesidir. Bahsettiğim teknikleri kullanmak o kadar kolay ki,
internetten para kazanmaya başladıkça siz bile kendinize inanamayacaksınız.
Artık ParaBabası’ndan
öğreneceğiniz teknikler sayesinde boş boş chat yapmaktansa, internetten
binlerce dolar kazanacaksınız, üstelik hiç vakit kabetmeden yani
hemen para kazanmaya başlayabileceksiniz.
Programı alan ilk 100 kişiye para kazanmaya
hazır websitesi kurulumu hediye edeceğim. Böylece
“ParaBabası” nda anlattıklarımı anında kendi websiteniz
üzerinde uygulamaya koyabileceksiniz.
“ParaBabası” nda öğreneceğiniz
teknikler kesinlikle reklam oku para kazan, yada arkadaşını üye yap para kazan
tarzı aslında kullanıcılarına hiç para kazandırmayan ve vakit kaybı olan
tekniklerden oluşmamaktadır. Bu üründe anlattığım teknikler,
Amerika’daki birçok üniversitede birebir ders konusu olan
tekniklerdir.
“ParaBabası” isimli üründe,
sizelere direkt olarak hiç sermaye sahibi olmadan internet üzerinde satış
yapabilmeyi ve buradan komisyon kazanmayı öğreteceğim. Yani buradaki
teknikleri kullanarak, sanki bir emlak danışmanı gibi yada borsa brokerı gibi
çalışmayı öğreneceksiniz. Kurduğunuz sistemler otomatik olarak
çalışacak. Size düşen sadece bankaya gidip internetten kazandığınız parayı
tahsil etmek olacak ve birde daha çok para kazanmak için yeni yeni internetten
para kazanma sistemleri oluşturmak olacak.
İnternet üzerinden para kazanacak o kadar çok
metod varki, internetten para kazanmanın sınırı tamamen
sizsiniz. Yani bu ürüne sahip olduktan sonra kendiniz de yeni yeni
metodlar geliştirebiliceksiniz.
Yukarıda da söylediğim gibi
“ParaBabası”nın kullanımı son derece kolaydır. Sıradan bir
internet kullanıcısı bile bu üründe anlattığım teknikleri kolayca uygulayabilir.
Burada size düşen tek şey, e-kitapta anlattığım metodları iyice okumak,
sizler için özel olarak hazırladığım videoları dikkatlice izlemek ve verdiğim
araçları kullanmaktır.
“ParaBabası” nda anlatılan
internetten para kazanma tekniklerini yerliyerince uygulamanız durumunda, sizin
de geliriniz aşağıdaki gibi olabilir…
Belki birçok kişi buradaki rakamları ömründe asla
kazanamayacağını zannedebilir. Evet bu doğru. Eğer sıradan işlerde sıradan insanlar gibi
çalşırsanız bu rakamları asla kazanamazsınız. Ancak sizlerde
benim gibi yeniliklere açık biri iseniz yukarıda gördüğünüz rakamlardan çok daha
fazlasını internetten rahatlıkla kazanabilirsiniz.
Peki, “ParaBabas” nda neler
anlatıyorum?
Aslında, “ParaBabası” nda
anlattıklarım hepinizin günlük hayatında defalarca kullandığı ama onlardan para
kazanmanın hiç aklınıza gelmediği yöntemler. Örneğin, hepimiz Google’da
günde en az 8-10 defa birşeyleri ararız ama bu aramalardan para kazanmayı
düşünmeyiz, yada hepimizin FaceBook hesabı vardır ama buradan
hiç para kazanmayız. İşte “ParaBabası” nda buralardan para
kazanmayı öğreneceksiniz. Daha önce kurmuş olduğum www.OnlinePara.net isimli websitemde
sizlerle birçok internetten para kazanma yöntemini bedava olarak paylaştım. Şu
an Türkiye’de sadece www.OnlinePara.net
‘ten öğrendikleriyle bile aylık birkaç bin dolar kazanan internet
kullanıcıları var. Üstelik bunların tamamı sıradan internet
kullanıcıları.
“ParaBabası” nda ise www.OnlinePara.net ‘te anlatmış olduğum
yöntemlerin çok daha sert halini göreceksiniz. Bu üründe www.OnlinePara.net ‘te sizlerle paylaşmış
olduğum metodların dibine kadar inip işin bütün inceliklerini, bütün
taktiklerini öğreneceksiniz.
“ParaBabası”nda gereksiz ve para
kazandırmayan hiçbir yöntem görmeyeceksiniz. Anlattıklarımı daha kolay
anlamanız için sizlere birçok video hazırladım. Sadece o videoları izlemeniz
bile size çok para kazanacağınız yöntemler öğretecek.
Birçok kişinin pazarlama konusunda son derece
zayıf olduğunu bildiğim için sizlere değeri $220 olan kullanıma hazır öldürücü
satış-pazarlama yazıları hazırladım. Yine, birçok kişinin İngilizce’sinin
olmadığını bildiğim için İngilizce – Türkçe yazılmış satış-pazarlama yazıları
hazırladım. Yani hiç İngilizce bilmeden yurtdışına bile satış yapabileceksiniz.
Ne kadar güzel değil mi?
Bir website kurmayı hayal bile edemeyenler,
burada öğrendikleriyle aylık binlerce dolar kazandıran websiteleri
kurabilecekler üstelik hiçbir webmasterlık bilgisine ihtiyaç duymadan.
Hazır websitesi bulunanlar, ellerindeki para kazanmayan websitelerini para
makinesine dönüştürebilecekler. Üstelik çok az emek
harcayarak…
Programı alan ilk 100 kişiye para
kazanmaya hazır websitesi kurulumunu ücretsiz olarak vereceğim. Böylece
hiçbirşey yapmadan anında para kazanmaya başlayacaksınız.
İnternetten para kazanmak ile hiç ilgisi olmayıp
tek derdi, websitesine ziyaretçi kazandırmak isteyenler bile bu üründen
fayadalanabilirler. Çünkü “ParaBabası” isimli bu
üründe $100 değerindeki en büyük gizli silahlarımdan olan bedava trafik
sağlama yöntemlerimi de bonus olarak vereceğim.
“ParaBabası” isimli bu ürünü
hemen alman karşılığında değeri tam $722 olan 7 adet bonusa
ücretsiz olarak sahip olacaksın…
NOT: Eğer
“ParaBabası” nı almak istiyorsan acele etmelisin çünkü aşağıda ücresiz olarak
verdiğim bonusları, kısa bir süre sonra para ile vereceğim…
“ParaBabası”nın gelecekteki bütün
güncellemelerinden ücretsiz yararlanma hakkı: Böylece ben yeni metodlar
keşfettikçe sende bunlardan ücretsiz olarak yararlanabileceksin. ($47)
Anında Para Kazanma Metodu:Bu metod
sayesinde ürünü aldıktan 30dk sonra bile para kazanmaya başlayabilirsin
üstelik websitesi
kurmadan. ($70)
Bedava Website Trafiği Sağlama
Rehberi: Bu rehber ile websitene ziyaretçi çekmek için aylık yüzlerce
dolar ödemekten kurtulacaksın ve websiteni bir para makinesine dönüştüreceksin.
($100)
Kullanıma Hazır
İngilizce ve Türkçe Satış Yazıları: Hazırlamış olduğum İngilizce ve
Türkçe satış yazıları ile İngilizce bilmeden dahi yurtdışına anında ürün satmaya
başlayabilirsin. Yapacağın satışlar karşısında gelirini sadece Türkiye’den değil
tün dünyadan sağlaycaksın. ($220)

Detaylı Video
Anlatımları: Size özel olarak hazırlamış olduğum video görüntüleri ile
hiçbir ayrıntıyı atlamadan internetten para kazanmak ile ilgili herşeyi
öğreneceksiniz. ($95)
Para
Kazanmaya Hazır Website Kurulumu: Evet yanlış duymadınız; hostunuza
sizin satış linklerinizden oluşan para kazanmaya hazır website kurulumu hediye
ediyorum. Bu websitesiyle anında para kazanmaya başlayabileceksiniz!
($140)
eBay gibi Açık Arttırma Sitelerinden Para
Kazanmak: Niş pazarlama yöntemleriyle açık arttırma sitelerinden
binlerce dolar kazanmayı öğreneceksiniz. ($50)

Aşağıda, ParaBabası’nda ki metodları kullanarak elde
ettiğim mayıs 2009 kazancımın bir kısmını
görebilirsiniz..
(resmi büyütmek için
üstüne tıklayın)
Yeterli değil mi? O zaman bir de aşağıdakine
bakın…
(resmi büyütmek için
üstüne
tıklayın)

ŞİMDİ ÖNÜNDE 2 SEÇENEK VAR…
YA BURADA OKUDUKLARINI YOK FARZEDİP ZENGİN OLMA
HAYALİYLE MUTLU HAYATINA DEVAM EDERSİN.
YA DA HAYATINI DEĞİŞTİRECEK BU ÜRÜNE BEDAVA VERDİĞİM
BONUSLARI VE İNDİRİMLİ FİYATI İLE SAHİP OLUP HAYALLERİNE ULAŞMA İMKANI
YAKALARSIN…
KARAR SENİN….
işte hemen üye ol sende kazanmaya başla.:http://www.xticaret.com/xticaret/?84_2472

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder