Powered By Blogger

29 Ekim 2011 Cumartesi

Biliyorum, hep bir yerlerden duydun. Ayda şukadar kazanacaksın, bunu yaparsan kesin kazanırsın, tıklarsan yada hoplarsankazanırsın!!!…pöff…Hep aynı sonuç değimli? Kazandırmayan boş, işe yaramaz işler,teknikler..Yalnız bir gerçek var ki size umut verenler kendi anlattıkları kadarkazandı!Peki siz ne kazandınız?Koca bir hiçbir şey değilmi? Belki de internetten para kazanmayıdaha önce hiç denemedin! O zaman şuna inan ki çok şanslısın!Çünkü doğru yerdesin veyine çünkü asla gerçek olmayan ve kazanamayacağın bir paradan, internetten para kazanma yollarından, benim denemediğim bir para kazanma yöntemlerinden bahsetmeyeceğim!Eğer kendinle yüzleşmekistiyorsan okumaya devam et; yada bu sayfayı kapat gitsin.Çünkü benim sanavereceğim içi boş bir hikaye yok!Online olarak para kazanma işine tam 2yılımı verdim diyebilirim..Bunlardan bazı yöntemleri kullanalı 1 yıl oldu vebazılarını kullanalı ise 6 ay.. Peki bundan önce boşa geçirdiğim zaman? Tamolarak 1 yıl diyebilirim. Kazançsız ve bol emekli 1 yıl..Tabiî ki deneye deneye bende gerçek ve parakazandıran yöntemler buldum.Hatta bunları kendi tekniklerimle geliştirdimve1 yıl boyunca gece gündüz İngilizce kaynakları okudum, internetten parakazanma yollarını anlatan birçok video izledim. Gerçekten parakazandıran yöntemleri gördükçe o heyecan ve hırsla yeni yöntemler bulmakiçin kendimle yarıştım.Sonuç: Düzenli Ve Devamlı Artan BirGelirdi!Evet anlattığım şeylerin hepsi gerçek vetartışmasız bir şekilde büyük bir başarıydı! ABD de insanların bu iş sayesindegünde 1000 dolar bile kazandığı bir piyasada, benimde doğruteknikleri öğrendikten sonra ilk etapta onlar kadar olmasa da iyi bir gelir eldeetmemem haksızlık olurdu!Fakat merak etmeyin bende size ayda 10.000 tlkazanacaksınız demiyeceğim.Yada sadece şu kitabı al, o kitap sana parakazandıracak da asla demiyeceğim.Bu gerçekliği sorgulamamın sebebi piyasada2 aydır olan ve 1 kez dahi yurtdışı kazanç tecrübesi olmadan sözüm ona kitapyazanlardır. Hatta beni kitap yazmaya zorlayanlarda onlardırdiyebilirim.Tekrar uyarayım, piyasadaki birçok parakazandırdığını vaad eden kitap aslında kendini tekrarlıyor ve paranızı boşaharcamanıza sebep oluyor.Neyse zaten bu sebepler yüzünden “ePara Kazanma Rehberi” ni yazdım. Adından da anlaşılacağı gibibu sadece bir kitap değil, aynı zamanda size rehberlik edecek birinternetten para kazanma eğitim programıdır.“ePara Kazanma Rehberi” kitabını alan tümkullanıclara profesyonel bir “e-broker” olana kadar yani internetten ciddigelirler elde edene kadar desteğimiz olacaktır. Ayrıca şunu söylemeliyim ki;eğer size inanan bir kitle oluşurursanız, kurduğunuz tüm kazanç sistemlerindebir ekip olursunuz! Ve 1 kazanıyorsanız, 10 kazanırsınız!Yani demeye çalıştığım şu; internetten para kazanmak ile ilgili bildiğim her şeyiöğretebileceğim, benim gibi kazanacak ve benim ekibimde yer alacak arkadaşlararıyorum!.Unutmayın bu kitabı almanız bu büyük ekipte yeralmanız demektir. Yani aynı zamanda bu kazanç sisteminde çok ciddi ektragelirler elde edeceksiniz.Sesinizi duyar gibiyim! Peki bizegösterebileceğin kazanç örneği varmıdır?Tabiî ki! Bu benim sadece 1 sistemden, 45günde kazandığım ve sürekli otomatik hale getirdiğim bir ekrangörüntüsüdür.Yukarı görüldüğü gibi, her ay banka hesabıma bupara yatıyor.Size göstereceğim doğru teknikler ile parakazanmak sizin için eğlenceli bir oyun haline dönecek! işte hemen kazanmaya başlamak için : http://www.xticaret.com/xticaret/?558_2472

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder